Oblici i prednosti Instagram Plaćenog Oglašavanja
Sa preko 700 miliona aktivnih korisnika, Instagram se nalazi među vodećim društvenim medijima. Samo u toku posljednjih godinu dana broj aktivnih korisnika Instagram-a se povećao za skoro 50%. Drugim riječima, u pitanju je društvena mreža sa ogromnim potencijalom za marketing.
Prednosti Instagram oglašavanja:
- Instagram ima preko 700 miliona aktivnih korisnika i ta brojka stalno raste
- Instagram i Facebook su povezani. Time je lakše targetirati ciljnu grupu na Instagramu uz pomoć Facebook analitike.
- Instagram oglašavanje nije previše agresivno i manja je šansa da će iritirati Vašu publiku
- Nivo engagement-a je veći na Instagramu nego na bilo kojoj drugoj društvenoj mreži
- Instagram koristi bolje metrike za mjerenje uspješnosti oglašavanja
- Povrat na investiciju je veći na Instagramu nego na ostalim društvenim mrežama
Oblici Instagram plaćenog oglašavanja:
- Instagram Photo Ads – Možete da promovišete i prodajete svoje proizvode na Instagramu koristeći vizuelno primamljive fotografije.
- Instagram Video Ads – Možete kreirati video u trajanju do 60 sekundi i prikazivati ga ciljnoj publici. Dok su fotografije obično najbolji izbor za oglašavanje, video oglašavanje može biti efektivno ukoliko je kratko i ima potencijal da postane viralno.
- Instagram Carousel Ads – Ova vrsta oglašavanja motiviše korisnike da swipe-uju kako bi vidjeli dodatne fotografije, posjetili Vaš sajt i saznali više o Vašim proizvodima i uslugama.
- Instagram Stories Ads – Instagram Stories je nova opcija na Instagramu i ovaj oblik oglašavanja kombinuje fotografije i video sadržaj kako bi se napravila priča – story. Sa preko 250 miliona dnevnih korisnika Instagram Story-ja, ovaj oblik oglašavanja je idealan za izgradnju svijesti o brendu.
Instagram je brzorastuća marketing platforma koja konstantno inovira i pronalazi nove načine pristupanja ciljnoj publici. Kontaktirajte WebFox eksperte za društvene medije i osigurajte uspjeh na Instagramu.